hc care

HC Care Ovex Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

06:00

Selam !


Hc Care ürünleriyle ilk Bitkisel Saç Yağı ile tanımıştım. Ve bu ürünü kullanıp memnun kaldıktan sonra benim gönlümde güvendiğim markalar arasına girmiştir. Hc Care Ovex Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi özellikle yıpranmış saçlar için uygun olduğu için boya işlemimden sonra tam fırsatı diyerek kullanmaya başladım.



Yıpranmış saçları yumuşatmayı, elektirklenmeyi önlemeyi , bakım yapmayı , saçı daha kolay taranır hale getirmeyi vaad ediyor.


Uygulaması saç derisine gelmeyecek şekilde  nemli saçınıza eşit şekilde dağıtarak 5 dakika bekletip , daha sonra kısa süreli olarak suda duruluyoruz.


İçerik meraklılarına :)




Öncelikle kokusuna bayıldım.Keşke saçta kalsa diye her seferinde iç geçirdiğim doğrudur. Yapısı ne tam maske kadar yoğun ne de saç kremi kadar sıvı. Saçımdaki elektriklenmeyi önlediğini gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.Saçlarımın da yumuşak olduğunu kesinlikle hissettim. Açıkcası verdiği bütün vaadleri yerine getiriyor.Eğer bu tarz saç'ta sorunlarınız var ise deneyebilirsiniz.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook