göz altı kapatıcısı

Kat Von D Lock-it Concealer - Medium 24

06:00

  Selam !



Kat Von D Türkiye'de olmayan ama gelmesini istediğim markalardan biri. Kat Von D Amerika'da meşhur bir dövmeci marka ona mı ait  yada ürünleri dövmeyi bile kapatıcılığı sağladığı için ondan mı ilham alınmış bilemedim.( ben ona ait diye biliyorum ama emin değilim  :) Ürünlerinin çoğu kalıcılık vaad ediyor ki bu benim en takıntılı olduğum durum. Ambalajlarının güzelliğinden bahsetmeme gerek bile yok. 


''   Do one has to see what you don't want them see  !  ''


İçerik olarak malesef temiz olduğunu söyleyiyemeceğim.Ama Sephora'nın sitesinde paraben olmadığını belirtmişler.




Dövme kapatmayı bile vaad eden kapatıcıyı kullanmadan önce mutlaka çalkalamak  gerekiyor. Oldukça akışkan bir yapısı var. Ürün aynı zamanda waterproof yani su geçirmez. Kalın gibi gözükse de ince bir yapısı var ;  fotoğrafta ben oldukça fazla sıkmışım :)


Ürün çizgilerime dolmadı ve kesinlikle gün boyu korudu.Rengi doğru olsaydı kesinlikle benimle olurdu sonsuza dek ama oldukça koyu geldi.Bu yüzden malesef satmak zorunda kalıcam.Umarım yakın zamanda fondöteni ve doğru renk kapatıcısı benimle birlikte olur .








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook