Aussi

Aussi 3 Minutes Miracle Light- Hacim İsteyen Saçlar İçin Derinlemesine Bakım Köpüğü

06:00




Selam!

Aussi markasına ait daha önce  yıpranmış saçlar için 3 dakikalık maskesini kullanıp çok memnun kalmıştım.Geçtiğimiz günlerde Watson's 'dan gelen paketin içinden  bakım köpüğünü görünce çok sevindim.


Özellikle saçlarda hacim isteyenler için  saç bakım köpüğünün içinde Avustrulya Deniz Yosun özü içeriyormuş. Aslında bu tarz ürünleri kendine ait seri ile kullanıp yorumlamanın daha doğru olacağına inanlardanım. Uygulaması şampuanla saç yıkandıktan sonra köpüğü sıkıp , masaj yapıp 3 dakika beklemek ve daha sonrasında durulamak.Kuruladıktan sonra saçın hacim alacağını aynı zamanda saça yoğun nemlendirme ve onarma vaadi var.

Nemlendirme ve saça yumuşaklık verme konusunda kesinlikle başarılı.Ama esas konumuz hacim. Açıkcası benim beklentim çok yüksekti evet hacim olayı oldu ama çok fazla değil. Yapısı krema gibi ve kokusu çok güzel.


Ama esas olarak   bu güzel ürünü  4 kez kullanabildim.Çünkü bir sıktınız mı kesilmiyor şelale gibi çoşuyor. Ve doğal olarak boşa gidiyor.Benim şişede mi sıkıntı vardı ya da hepsinde bölemiydi bilmiyorum.



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook