sephora

Sephora Outrageous Extreme Likit Ruj - 09 Numara

06:00

Selam !


Sephora'nın ürünlerini genelde başarılı bulduğumu daha öncesinde de söylemiştim değil mi ? En son Outrageous serisinden  rimelini çok  sevmesem de ,  likit rujlarını sevdim.


Eğer yanlış hatırlamıyorsam bu serinin 10 rengi var. Benim ilk seçimim 09 renginden yana oldu.


Likit rujların aplikatörle uygulanmasının dışında başka bir çözüm bulmalarını makyaj bilim adam/kadınlarından hala bekliyorum.



Soğuk alt tonlu kırmızı renk olan 09 numaralı likit rujun sürümü tabi ki dikkat edilmesi gerekiyor.Dudak kalemiyle çerçeveleyip sürerseniz daha düzgün olucaktır.16 saat kalıcılık vaad eden ruj , 8 saate kadar hiç bozulmadan kalıp daha sonrasında yavaş yavaş rengi gitmeye başlıyor.Açıkcası kalıcılık konusunda kesinlikle başarılı.Bu tarz rujların hep yapısının yapış yapış ve ağır olduğu sölerim. Ama sanırım kalıcı olarak kullandığım rujlardaki en ağır yapılısı bu seriydi. Malesef benim kalıcılık takıntım ağır bastığı için yapısına çok takılamadım.Yarı parlak bitişli ✌️







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook