absolution

Absolution La Creme Du Teint (Organik sertifikalı cilt tonu düzenleyici, koruyucu BB krem)

06:00

Selam!


Yaşam Dükkanı sitesiyle ilk,  arkadaşlarımın instagram hesaplarında gördüğüm  eşşek sütü ürünleriyle tanışmıştım.Sitelerine girip incelediğimde organik sertifikalı ve fransız kozmetik - cilt bakımları ağırlıklı ürünleri sattıklarını görünce ilgim daha da artmıştı.Ve firma bana süpriz yapıp Absolution markasına ait organik sertifikalı BB krem yolladılar.




Absolution markası hakkında kısa bilgi vermem gerekirse ürünlerinde paraben, fitalat,PEG,OMG,sentetik renklendirici ve parfüm içermemesi en can alıcı özelliği.Organik içeriğe sahip oldukları kadar çevreye saygı duyarak geri dönüştürülmüş/ dönüştürülebilir paket kullanıyorlar.

La Creme Du Teint ; %99,69 doğal içerik %48,50 organik içerik 
Hem cilt bakımı hemde makyajı bir arada sunan bu ürünün bu iddası bana çok fazla gelmişti.
Tamanu yağı, yara izleri ve lekelerle savaşıp , cildi güneşe karşı korumayı hedeflerken  yeşil çay ; cildin doğal savunma mekanizmalarına yardımcı olup temiz bir cilt yüzeyi sağlıyor.Thermus thermophilus ise cilde dışarıdan gelen hasarlar sonucu yaşlanmaya karşı korumayı , helichrysum hidrosolü damarların genişlemesini azaltıyor.





Ürünün en sevdiğim kısmıyla başlamak istiyorum.Hem hava almaması açısında hemde pratiklik açısından  çevirip sıkmalı bir sistem oluşturmuşlar.Böylelikle diğer pompalı ürünlerde yaşanılan sorun ( ürünün ağzında kalan kısmının kuruması ) ortadan kalkmış oluyor.


Ürün ilk başta koyu gibi gelse de açık tenden orta- esmer tene kadar tüm renklerle uyumlu. Cildinizle belli bir süre içerisinde bütünleşiyor.


Bir diğer husus ise yapısı oldukça yoğun bu yüzden az miktarla uygulama yapılmaya  başlanılması tavsiye ediliyor.



Bu ürünü yaklaşık bir aydır kullanıyorum.Ciltteki kızarıkları dengelemede kesinlikle çok başarılı.Kalıcılık olarak da tüm gün boyu yüzümden hiç akmadı.Cilde verdiği parlaklık ve sağlıklı görüntü tam yerinde.Ama  beni kalbimden vuran en önemli nokta ise ürünü cildimden temizlediğimde bile cildimin hala nemli kalması ve yumuşacık olması. Tek bir şeyi var cildinize oturması 15-20 dakikayı bulabiliyor.Bu yüzden bunu göze alıp o şekilde makyaja başlamalısınız.( ya da benim cildim için böyle olmuş olabilir )Hem cilt bakımı hem makyajı bir arada iddasına kesinlikle inanmamıştım ama  kesinlikle doğruymuş.Her zaman savunduğum bir şey vardır.Cildinize sürdüğünüz ürün kaliteli ve iyi bir ürün olsun derim hep.Bu ürünü de size gönül ve vicdan rahatlığıyla tavsiye ediyorum.İnanın verdiğiniz her kuruşu hak edecek nadir ürünlerden biri.Ve elimdeki ürünler bitince markanın özellikle serum ve kremlerini alacağım.












Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook