Hask

Hask Macademia Nemlendirici Parlaklık Yağı

06:00



Selam !



Hask markasına ait daha önce Macademia Derinlemesine Saç Bakım Kremi kullanıp hayal kırıklığına uğrasam da bu yağıyla güzel anlaştım.


Özellikle fön , maşa gibi yıpranan saç uçlarına bu tarz yağların iyi geldiğini düşünüyorum.Islak ya da kuru saç , saç diplerine değdirmeden şekil vererek kullanıyorum.

 

Kıvamı oldukça yoğun ve kokusu keskin. Vanilya gibi kokuyor ki normalde vanilya kokusunu sevmem ama hoşuma gitti.


Saçlarımın ucuna güzel bir şekil ve parlaklık veriyor. Ama yapısından dolayı ertesi güne saçınızın uçları daha yağlı gözükebiliyor.Yaklaşık 10-12 kez kullandım bu minik tüp şişeyi.Şampuanlarını denemeyi düşünüyordum ama şu ana kadar pek olumlu yorumlar okumadım.
Gratis'lerde satılan  bu yağ 7.50 ya da 7.90 Tl olması lazım.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook