holika ankara

Holika Holika - Jewel.light Waterproof Eyeliner 13

11:20

Selam !



Geçtiğimiz günlerde ülkemize yeni bir marka geldi.Üstelik bu sefer taa uzaklardan Uzakdoğu'dan :) Kore'nin  meşhur markası Holika Holika'dan bahsediyorum tabi ki. Uzun zamandır merak ettiğim Holika ürünlerine Ankara Armada'da ulaşabilmek harika bir duygu. Mağazanın içine girdiğinizde kendinizi kaybedeceğiniz garantisini kesinlikle veriyorum. Kozmetik'ten cilt bakımına kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip. Özellikle siyah yumurtasını çok severek kullanıyorum yakın zamanda yazısı gelicek. O gün aldığım ürünler arasında  Jewel.light eyeliner kalemleri dikkatimi çekenler arasındaydı.



Bu aralar kırmızı-bordo göz kalemlerine takıldığım için ilk olarak  13 numarasını  denemek istedim. 

İçinde hafif altın yansımalar mevcut. Pigmentasyonu kesinlikle başarılı.Gün boyu sürdüğünüz gibi kalıyor ve  asla akma , bulaşma sorunu yaşamadım.Diğer renklerinin serisini mutlaka tamamlamayı düşünüyorum. İndirimsiz fiyatı 29,90 ama şu anda mağazada tüm ürünlerde % 20 indirim var  24,90 'a geliyor. Hazır bu indirim varken denemek istediğiniz ürünleri alabilirsiniz.Ankara'da olmayanlar üzülmesin yakın zamanda web üzerinden satış yapmaya başlıcaklarmış. İnstagram hesaplarını takip etmek isterseniz  tık tık holikaturkiye





Göz kalemimle yaptığım makyajım nasıl olmuş ? 





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook