flormar

Flormar Shimmering Baked Powder ( Işıltılı Pudra ) - Silver Light

06:00



Selam ! 


Işıltılar, parıltılar makyaj ürünlerinde en sevdiğim pek bi sevdiğim. Ama öyle her tarafımı parıl parıl yapanlardan değilim korkmayın :) Ufak ama dikkat çarpıcı detaylarda kullanmayı çok seviyorum.


Işıltıyı çok sevdiğimi bilen arkadaşım bana Flormar'ın bu pudrasını hediye olarak almıştı.Ben kendim alırmıydım ? Tabi ki hayır.Çünkü ışıltıdan öte sim pudrası dememiz daha doğru olur.




Toz halindeyken uçuşan pudrayı ıslak kullanmak daha mantıklı ve daha güzel. Açıkcası çok fazla simli olduğu için ben bunu yüzüme uygulamadım .Çünkü bu tarz doğal olmayan ışıltıları gelin makyajlarının dışında sevmiyorum ( oda her gelin makyajında da olmaz ). Göz pınarıma ve kapağıma  far şeklinde uyguladım.  Sonuç olarak ben alıcam illa derseniz size bırakırım :)




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook