değişik eyeliner

Holika Holika Wonder Drawing Dot Liner 01 Black

07:00




Holika Holika  alışverişimde aldığım ve değişik bulduğum ürünlerden birisiydi Wonder Drawing Dot Eyeliner kalemi.


 Hayatınızda yumuşak uçlu  ve üç çatallı bir uca sahip olan eyeliner kaç defa gördünüz ? 



Kullanım şekli olarak ürünün üçlü ucunu kullanarak göz çizginize benekler yaparak ve bunları dağıtarak uygulama tavsiye edilmiş.Özellikle eyeliner sürmekte zorlananlar için oldukça pratik bir liner.


Ürünün üstünde waterproof yazmamasına rağmen  ( ya da yazıyor ama ben korece bilmiyorum:) , çıkartırken suya dayanıklı göz makyajı dışındaki temizleyicilerde baya zorlandım. 



Genel olarak değerlendirecek olursak pratik ve yeni başlayanlar için uygun. Tam net siyah değil  hele ki ilk sürüşünüzün üstünden en az 1 kez mutlaka geçmeniz gerekiyor.Temizleme olayını yukarıda bahsetmiştim.Bunun dışında bu tarz eyeliner'larla özellikle göz kapağı geniş olanlar farklı konseptde liner çekebilir diye düşünüyorum. 







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook