Aqua Brow Kit

Make Up For Ever - Aqua Brow Kit 30 ( Kaş Şekillendirme )

06:30



Kaş yüzümüzdeki ifadeyi değiştiren en büyük etkendir.Özellikle yanlış kaş şekillendirilmesinden dolayı en güzel makyajı yapsanız bile kesinlikle ön plana çıkartamazsınız. Kaş ürünü olarak aslında kullandığım Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade'dan (okumak için tık tık.. )  çok memnunum.Ama bana sürekli Türkiye'de bulunup alınabilicek akmayan kaş ürünü sorulunca ve aklımdaki bir proje içinde lazım olunca methedilen MUFE'nin kaş kitini aldım.


Aqua Brow, kaşları dolduran, belirginleştiren ve uzatan suya dayanıklı bir kaş düzelticidir. Uçucu yağ ve carnauba balmumuyla formüle edilen kremsi jel yapısı, uzun süren bir kalıcılıkla birlikte eşit ve doğal bir görünüm kazandırır. Sonuç, gün boyu kusursuz bir görünüm sağlar ve bütün koşullarda (su, ısı, v.b.) kalıcıdır. Aqua brow ürününün 7 renk tonu bulunmaktadır.

Çok şık minik bir siyah çantanın içinden kaş fırçası, tarağı ve Aqua Brow jeli çıkıyor.


İçerik avcıları için


Mini mini minnacık almanız kesinlikle yeterli.İnanılmaz yoğun bir yapısı var.


Çok az alıp kaş fırçası ile alttan çizgi oluşturup , yavaş yavaş kaşlarımı dolduruyorum.Daha sonrasında ise tarıyorum ve şekillendirmem bitmiş oluyor.Özellikle suyun altında kalarak waterproof özelliğini denedim :)
Evet herhangi bir akma sorunu yaşamadım.Sadece bugün yaşadığım sorun ise aşırı terleme sonucu elimi kaşıma değdirdiğim zaman dağılma yaşadım. Fiyatına göre çok bereketli bir ürün.

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook