vichy

Vichy Dercos Neogenic Saç Yoğunlaştırıcı Şampuan

06:00




Biri  saç yoğunlaştırıcı şampuan mı dedi ? Evet evet sırf bu yazısından dolayı bu şampuanı aldığım doğrudur. Aslında bu tarz ürünlerde ampul + şampuan kullanımının daha etkili olduğunu biliyorum. Ama düzenli kullanımı yapamayacağımı düşünürek mevsim geçişinde sadece şampuanını denemek istedim.Saç konusunda ne kadar hassas ve kötü dönemler geçirdiğimi eskiden beri takip edenler bilir.tık tık saç kelleşmesi..


Stemoxydine % 5   90 gün içinde yeni saç 1700 *
Kök hücrelerin düzgün işleyişini teşvik eder, Kılların sayısını arttırır, ve saç dolgunlaşır.
Atıl durumdaki saçı uyarıyor ve saç yoğunluğunu arttıran bir aktif madde ,yetişkin saç
derisi ve saç kök hücreleri üzerine 20 yıldan fazla uluslararası takımlarla yapılmış araştırma
ürünü,İnsan saç kök hicrelerinin rezervuarlarının keşif ve lokalizasyonu onların aktif ve
sönmüş fazlarının daha iyi anlaşılması ve bu fazların saç rejenerasyonu üzerine rollerinin
önemi ve saç üzerinde hipoksik (oksijen azlığı hastalıklarına verilen genel ad) bir ortamın
yararlı etkisi ile ilgili sonuç temelli hipotezler arastırılıyor ve STEMOXYDINE: hipoksik koşullar
etkilerini taklit eden bir ortam.Yapılan Çalışmalarda 67 Kadın ile gerçekleştirilen tüketici
testinde 3 ay sonra görünür sonuçlar saç yoğunluğunda %88 artış .  





Hipoalerjenik ve paraben içermese de çok temiz bir içeriğe sahip değil.Ama ne yalan söyliyim kokusunu çok sevdim.




200 ml'lik şampuanın satış fiyatı online olarak 29 - 40 Tl arası değişiyor ben kampanyayla 25 TL'ye  almıştım.Her fırsatta saçımı her gün yıkadığımı dile getiriyorum ( doğru bir hareket değil ) Vaadlerine gelirsek hacim olarak kesinlikle bir fark göremedim.Ama saç dökülmesi sorunu yaşamadım ki esas alma sebebim buydu.Ama ekstra olarak gerçekten minik minik saçlar çıkarttığını fark ettim.Hatta alın bölgeme doğru yoğunluk çok fazlaydı.Bu yüzden 2-3 hafta sonra ampul + şampuan olarak yeni bir kullanıma başlayacağım.Kısaca ben severek kullandım.


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook