makyaj bloğu

Orabrush Dil Temizleyici - Yaşam Dükkanı

06:00


Evet evet yanlış okumadınız diş değil dil temizleyici. Aslında diş kadar dilimizi temizlemenin önemi yavaş yavaş ülkemizde yayılmaya başlandı.Ağız kokusunun % 80-90'ı  dilde yer alan bakterilerden oluştuğunu biliyor muydunuz ?

Yaklaşık 6-7 sene önce tanıştığım dil temizleyicisini 3 ayda 1 değiştiriyorum. Yaşam Dükkan'ında satılan Orabrush dil temizleyicisini 15-20 gündür kullanıyorum.







Orabrush Dil Temizleyici’nin ekstra yumuşak ve sivri kılları dilinizde bulunan girintili-çıkıntılı, çatlaklı dokunun en derinlerine ulaşır ve kötü kokuya sebep olan organizmaların yüzeye çıkmasını sağlar. Uç kısmında bulunan sıyırıcı ise fırçalama sonucu yüzeye çıkan ve kötü kokuya sebep olan organizmaları toplayarak dilinizden uzaklaştırarak ferah bir nefese kavuşmanıza yardımcı olur.


Kullanımı
Su ile dilinizi ıslattıktan sonra tercihen Orabrush Dil Köpüğü kullanarak dilinizi nazikçe Orabrush Dil Temizleyici ile bir kaç defa fırçalayın. Daha sonra fırçanın uç kısmında yer alan sıyırıcı ile dilinizin ulaşabildiğiniz en arka kısmına kadar ulaşarak fırçalama sonucu diliniz üzerinde açığa çıkan maddeleri sıyırarak dilinizden uzaklaştırın ve ağzınızı çalkalayın.
Fırçalama ve sıyırma esnasında dilinize çok fazla bastırmayın, dil dokunuzun hasar görmesine sebep olabilirsiniz.


Daha önce kullandığım kıl fırçaya göre plastik olmasını daha çok sevdim.Böylelikle dil temizleyicisini daha rahat temizleyebiliyorum.Elimdeki Tung dil macunu ile sabah - akşam dişlerimi fırçaladıktan sonra en son bu işlemi uyguluyorum.
 Her ne kadar gargara yaparsanız yapın dildeki bakterilere bu kadar etki etmez.Bu yüzden diş fırçalamak kadar dil temizliğininde çok önemli olduğunu düşünüyorum.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook