mac

MAC - Pro Longwear Lip Pencil - Double Time

06:00




Mac 'in yeni çıkarttığı pro longwear dudak kalemleri uzun süre kalıcılık vaad eder de ben durur muyum ? Özellikle arakadan çevirmeli olmamasına ayrıca sevinmiştim.


Serinin In Control rengini hala arıyorum. He said, she said renginde de gözüm yok değil. 

Double Time Mac'in  sitesinde kahve alt tonlu pembe  olarak belirtmiş 



Kalıcılık konusunda gerçekten çok başarılı.Yiyip, içmenize rağmen en az 8 saat kalıcı olduğunu test ettim.Sürümü de oldukça rahat.Dudağı kurutma gibi bir sıkıntı da yok..Tek sıkıntımız kalemi açmakta. Evdeki Nars'ın kalemtraşıyla açamayınca mağazasına uğrayıp sordum. Bu kalemlerin yapısı plastikve tahtadan yapmışlar.Mecburi olarak kalemtraşınıda satın aldım.İnstagramda yayınlayınca ceronunbloğu kırtasiyelerde metal kalemtraşında açtığını iletti.Belki size faydası olur.



Özellikle koyu göz makyajlarımda çok yakıştırdığım kalemimi severek kullanıyorum.Gözüm kapalı size tavsiye edebilirim.Şu anda satış fiyatı 52  tl.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook