#sultanvegizemileyazaveda

#sultanvegizemileyazaveda

20:09


20 Eylül Pazar günü Sultan ve Gizem 'in düzenlediği #sultanvegizemileyazaveda etkinliğindeydim.Bu zamana kadar çok etkinliğe katıldım ama sanırım son zamanlardaki eğlendiğim , keyif aldığım nadir etkinliklerden biri oldu.




Tatlimo.com marka müdürü Sevgili Mahmut Bey  bizleri yalnız bırakmayıp hem marka hakkında bilgilendirme sundu hemde ağızlarımızı tatlandırdı.
İçeride Mahmut Bey'in sunumu bittikten sonra dışarıdaki hazırlanmış masamıza geçtik.



Özler 'e uğrarsanız çay ve baklavasını mutlaka deneyin derim.


Etkinliğin bir diğer anlamıda taaa İstanbul'lardan gelen çok öncesinden tanıştığım ve o günden bu yana muhabbetimizin çoğaldığı canım Ummuhan'ında orda olmasıydı.Çok özlemişim iyi ki geldin kuzum.



Etrafımda güzel kızlar olunca birde beni öpücük yağmuruna tutunca ortaya bu güzel kare çıktı.Seviyorum kızlar siziiii ilk kareden itibaren Ojecanavarı Seda , gözümün Nur'u Allaboutnur, benim cimcimem Sultanpenez'im ve kuzum Ummuhan'ım





Çeşitli sponsorlarında destek verdiği etkinlikte Revox'tan Gamze hanım ürünler hakkında bilgi ve değişikliklerden haberler verdi.


O kadar çok sohbet edip , gülüp eğlendik ki son dakika Nur hayat kurtarıp bol bol selfie fotoğraflarımızı çekti.


Sena  ve Zeynep  ayrı bir güzel çıkmışlar.















Benzer Yazılar

1 yorum

  1. merhaba :) çok güzel bir etkinlik olmuş çok kıskanıyorum valla !! umarım bir bende sizlerle etkinliklere katılma imkanı bulurum ! sevgiyle kalın:=))

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook