avene

Avene / Cilt Temizleme Köpüğü

06:00


Cilt temizliğinin önemini her yerde , her fırsatta dile getiriyorum. Avene markasına ait sanırım en meşhur ürünü termal suyu.Ve ürünlerinde de termal suyu barındırması avantaj haline dönüşüyor.


Cilt temizleme köpüğü ; ciltteki kiri ve makyajı nazikçe temizlemeyi ve sebum fazlasını gidermeye yardımcı olmayı vaad ediyor.
- Sabun içermeyen nazik formülü ile ciltteki gözenekleri sıkılaştırır.  
- Glutamic acid ile sebum üretimi dengelenir.
- İçeriğindeki nem veren ajanları sayesinde cilt dolgun ve sağlıklı görünür.
- İçeriğindeki Termal su ile cilt üzerinde yatıştırıcı ve tahriş giderici etki gösterir.


Köpük temizleyiciler hemen hemen her cilt tipine uyumludur.Bu köpük normal ve karma ciltler için ve hattaT bölgesi parlayan alanlar için özel tavsiye edilmiş.

 

Kullanışlı bir ambalaja sahip olan bu köpüğü çok az miktarda elinize almanız yeterli.Özellikle sabahları yıkadığım zaman ne kurutma , ne de aşırı nemli bir ciltle karşılaşmadım.Cildinizi tam olması gerektiği şekilde yapıyor.Akşamları çok yoğun bir makyajım yok ise bu köpüğü kullanıyorum.Cildim de herhangi bir hassasiyet ya da alerjik bir durumla karşılaşmadım.Severek kullandığım bir ürün oldu.




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook