Ankara Makyaj Bloğu

Rival De Loop - Metallic 11 Vintage Love Tekli Far

06:00


Rival De Loop makyaj ürünleriyle çook eskiden metalik far'ıyla tanışıp anlaşamadıktan sonra uzun bir süre ürünlerinden uzak durmuştum.Geçtiğimiz günlerde hem tekrar markanın makyaj ürünleri şans vermek hemde tekli farlarını denemek için metalik serisinden Vintage Love rengini aldım.




Üzerindeki yıldız desenlerinden dolayı almadım tabiki :):)


Vintage Love rengi için romantik bir pembe tonu diye tanımlamak istedim. Zaten metalik serisi olduğu için hafif yanardönerlik var.





Pigmentasyonu ne çok süper ne de çok zayıf diyebilirim.Tozutması fiyatına göre ( yanlış hatırlamıyorsam 7 tl civarında olması lazım )  oldukça az.Yani çok hafif bir tozutma mevcut.
Elimdeki swatch'lar bazsız.Benim göz kapağım aşırı yağlı olduğu için bazla kullandığım sürece sıkıntı yaşamadım.Ne uçma ne de renk değişimi oldu.Kalıcılığını gün boyu korudu diyebilirim.Bir kez bazsız kullandım ama malesef 1-2 saat sonra kayboldu ama dediğim gibi benim göz kapağımdan kaynaklandığını düşünüyorum.Açıkcası bu tarz bir renge ihtiyacınız varsa düşünebilirsiniz.Benimkisi tamamen deneme amaçlı bir ürün alma olduğu için çok da ihtiyacım olmayan birşeydi.











Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook