Flormar Always In Shape -Highlighter / 002 Flashes Everywhere

Flormar Always In Shape -Highlighter / 002 Flashes Everywhere

06:30


Flormar 'ın son zamanlarda ki yeniliklerini , kendini geliştirmesini her yeni çıkardığı koleksiyonda ortaya sunmasını takdir ediyorum. Geçtiğimiz günlerde ki Flormar etkinliğinde denediğim ve aldığım highlighter hazır indirime girmişken bahsetmek istedim.


Cilde ipeksi bir his verir ve doğal bir parlaklık sağlar. Inovatif jel yapısı ile kendi şeklini korur. İçerdiği Aloe Vera özü ile cildi yatıştırır. Önemli Not: Isı ve direkt güneş ışığından koruyunuz. Kapağını kapağını her kullanımdan sonra iyice kapatınız.


Pembe alt tonlu aydınlatıcıyı elinize sürdüğünüz zaman çok pembe gibi gelse de aslında cilt ile bütünleştiğinde doğal duruyor.Fondöten altında çok belli olmadığı için üstüne uygulanmasının daha uygun olduğu düşünüyorum.Birde fırça ile uygulandığında kalıcılığı daha az ama el ile uygulandığında kalıcılığın daha fazla olduğunu gözlemledim. Açıkcası beyaz tenliyseniz ve uygun fiyatlı bir aydınlatıcı arayışındaysanız 12.90 TL'ye düşmüşken alabilirsiniz.





Benzer Yazılar

3 yorum

  1. Güzelmiş gerçekten, ben de dün bu serinin tekli farlarını inceledim ve bir tane kaptım, çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. Aydınlatıcı gördüğümde bayılıp alınca kullanmayan biri olarak bu ürünle bakışmaya karar verdim. Çok hoşmuş ama :)

    YanıtlaSil
  3. O yanaklar öpmek için mi bakmak için mi peki? ^.^

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook