H&M

H&M High Compact EyeColour / Göz Farı - Mesmerise Me

06:00


 H&M markasını sanırım duymayan , tanımayan yoktur. Geçtiğimiz aylarda kozmetik ürünleriyle öyle bir giriş yaptılar ki yer yerinden oynadı demek doğru olur. Ne yalan söyliyim ilk gördüğümde ambalajları çok hoşuma gitmiş olsa da fiyatlarının çin malı ürünlerine göre çok pahalı olduğunu düşünmüştüm .Ama sonradan öğrendim ki kozmetik ürünleri İtalya , İsviçre  ve adını şu an hatırlamadığım bir ülkede üretiliyormuş.

Bende geçtiğimiz haftalarda mağazada dolaşırken hem ürünlerini denemek hemde  - ayyy benim hiiç simli siyah farım yok diyerekten :):):)  High Compact Mesmerise Me rengini aldım.


İçerik avcıları için.



Mesmerise Me ; kapağını açtığınızda içinde altın-yeşil yansımalar olan  gri-koyu füme  tonu karşılıyor. Bu arada ambalajını çok şık buldum.Özellikle tekli farlarda farın rengini gösteren sistemi seviyorum.Gayet de sağlam.





Pigmentasyonu swatchladığınızda alttaki kısım bir kez üstteki kısım iki kez üst üste uygulanmış haliyle karşımıza çıkıyor.Tozutma mevcut ama sizi çok rahatsız edicek düzeyde değil.






Gelelim benim yorumuma. Açıkcası beklediğimin üstünde bir performans sağlayarak ,  baz ile uyguladığım far tüm gün benimleydi.Ne renk kaybı ne de göz kapağında  birikme yaşadım.Ben özel günler için kullanmayı düşünürken aslında gündüz makyajlarında daha rahat kullanabileceğimi gördüm.Çünkü o yansımaların hiçbiri belirgin olmuyor.Yanlış hatırlamıyorsam 15 tl lik fiyatının hakkını verdiğini düşünüyorum.Özellikle bu tonlarda bir far arayışındaysanız şans verebilirsiniz.


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook