Göz Balsamı

L'occitane Ölmez Otu Değerli Göz Balsamı

06:30


Göz kremleri konusunda sanırım ihtisas yapmama az kaldı. Gündüz , gece , makyaj altı olmak üzere farklı kremler kullandığım için , ister istemez tecrübe sahibi edinmiş oluyorsun. 


Makyaj için göz altı nemlendiricisi ararken L'occitane alışverişimde satıcı bayan bunu gece- gündüz ve makyaj altına  kullanabileceğimi söylemişti. İçeriğindeki Ölmez otu esansiyel yağı içeriyor.Göz çevresindeki kırışıkları düzleştirmeyi, koyu halkalar, şişlik ve yorgunluk belirtilerini hafiflettiğini vaad ediyor. 

IMMORTELLE PRECİOUS EYE BALM
Ölmez otu şaşırtıcı derecede uzun ömürlüdür : Koparıldığında bile solmayan bir bitkidir. İlk defa, L'Occitane, Korsika adasında izlenebilir tarımla  organik Ölmez otu yetiştirme programını başlatmıştır.2 patent başvurusu ile Precious Eye Balkm, Kırışıkların görünümünü azaltan, Cilt sıkılığını arttıran ve pürüzsüzlük sağlayan üçlü bir bakım sunar.Cilt anında daha pürüzsüz (%76) ve sıkı (%70) bir görünüme kavuşur. 1 ayın sonunda yaşlanma çizgileri gözle görülür şekilde azalır ve cilt daha sıkı bir görünüme kavuşur. Sarmaşık ve çobanpüskülü özleri sayesinde şişkinlik ve koyu renkli bölgeler azalır, böylece cildin genelinde daha dinlenmiş bir görüntü sağlanır.Göz çevresi daha pürüzsüz ve dinlenmiş bir görünüme kavuşur: gençlik ışıltısını geri kazanır.Ölmez otu şaşırtıcı derecede uzun ömürlüdür : Koparıldığında bile solmayan bir bitkidir. Bu altın çiçeği en kaliteli şekilde yetiştirmek amacıyla L’OCCITANE, Korsika adasında izlenebilir tarımla  organik Ölmez otu yetiştirme programını başlatmıştır. Ölmez otu esansiyel yağı, yaşlanma karşıtı bakımda eşsiz sonuçlar veren aktif moleküller bakımından zengindir.
Elinize sürdüğünüzde verdiği nem'bayılıyorsunuz. Ve sanırım alırken en çok buna aldandım. Açıldıktan sonra 3 ay içerisinde tüketmeniz gerekiyor organ,k olduğu için.Makyaj öncesi kullanım için aldığım için malesef çok istediğim verimi alamadım.Hal böyle olunca gece- gündüz karışık kullandım.Açıkcası benim için çok farkeden birşey olmadı. 159 tl gibi satılan bir fiyatı hakettiğini düşünmüyorum.

Birde takık olduğum konulardan biri açıklamalarında Türkçe kısmı konulmamış olması.Ben sevemedim ve zar zor bitirdim.Mutlaka seveni de vardır ama dediğim gibi özellikle fiyat performans açısından değerlendirmede sınıfta kaldığını düşünüyorum.

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook