#sedaile8mart8blogger

#sedaile8mart8blogger Sponsorlar

12:56

#sedaile8mart8blogger etkinliğinde bizleri yalnız bırakmayan sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum.



Kahveni içip , fincanını yemeye ne dersin ? Çıtır Fincan 'ı kim gördüyse çooook şaşırdı.


Portakalbende 'nin nar reçelinden  şu an eser bile kalmadı. Çok sevdim şu an bitti bile.


El emeği göz nuru defterimiz Defterlerfiliz'den di




Argan yağlı Amutiya ürünleri garden_of_cosmetics tarafından gönderilmişti.Özellikle matlaşan lipgloss'una bayıldım.Koyu renklerinde gözüm var.


Gene el emeği göz nuru sabun kesesi Pearl Homes'dan dı.






Eeose 'nin kaş ve kirpik serumunu , yeni çıkan sağlıklı uzamayan saçlar için şampuan ve saç kremini kullanmaya başladım.Yakında yorumlarım sizinle olur.



Kime söylesem garipsediği Dr Salt Sıvı Tuz'u denemeye başladım bile.Açıkcası acemisi olduğumuz için ilk başta biraz bol dökmüşüz, çok az kullanmak gerekiyor.Evet bildiğiniz tuz tadı geliyor yemeklerden.


Berrak  turşularını zaten sevmeyen yoktur diye düşünüyorum.Özellikle jalepono harika.


Sıfır kalorili ve şekersiz gazsız içicek olan  Aspire zaman zaman tükettiklerim arasındaydı zaten.


Anıların kalıcı olmasını sağlayan Sosyopix



En sevdiğim kitap.. Küçük Prens Mavi Bulut yayının desteğiyle bizimleydi.


Kesinlikle severek kullandığım makyaj çantam Nacizane Atölye'ye aitti.


Sevgili Farmasi Meleği  ince ve güçsüz saçlar için güçlendirici şampuan yollamış.



Siyah Nokta Maskesi ile ilgili yazım yakın zamanda.


Şekersiz fıstık ezmesi Fitnut bitti bile..





Ankara'ya özel  Ankara Öyküleri kitabı için Minval Yayınları 'na teşekkürler


Martı Yayınları 'na ait Olmadı Baştan Alalım


Özellikle sevdiğim mat rujları ve ojesiyle Cecile


En sevdiğim Dalan


Ve severek kullandığım markalardan olan Dermadolin


Sevimli  mum Events Amber'e ait
















Güvenilir yağ bulmak çok zor .Bu konuda Rado Lokman 'la tanıştığım için çok mutluyum.



Güneş görmeye kapalı saçlar için Le Soleil

Arben Kozmetik    Neo Life Skin  ürünlerini denicem bakalım.


En sevdiğim diş macunu markam  Splat


Kefirdanem ile evde kefir yapmak daha kolaymış.




Mat Kozmetik Esterel göz kalemiyle tanıştırdı beni.ben hariç herkes çok eski bir marka olduğunu biliyormuş.Gerçekten çok sevdim.


Esrarengiz Bahçe her yaş boyama kitabı ile Kuşlar'ı yollamış .Umarım boş anı yakalarım ve başlarım.


En sevdiğim saç bakım yağım HC Care






Limon canavarı olarak tabiki bu broşa'a bayıldım.Buumdesign 'da o kadar güzel şeyler var ki.




Bebak  göz ve dudak temizleyicisini kısa sürede kullanmaya başlıcam inşallah

En sevdiğim Mrandmrspopcorn






Kullanmaya başladığım ve gerçekten sevdiğim  Acnecinamide günlük peeling 




En sevdiiğim ve güvendiğim markalardan  Yaşam Dükkanı


El yapımı , hem görünümüyle hemde kokusuyla mest eden  Hiddenbotanics








Acarhediyecenneti 'nin sevimi minik aynası


Ve başarılı bulduğum gerçek insan saç kılından yapılan Kiss Takma Kirpik


Bozuk tester yollayan  Cosmed




Martı Yayınları'na ait Menekşeler Açarken


Ve çekilişle  kazandığım  Vpleksihome fırçalığım.











Benzer Yazılar

3 yorum

  1. Güzel günlerde kullan canım ♥ Özellikle siyah nokta maskesini merak ettim yorumların ı bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
  2. Gule güle kullan bebisimm♡♡♡

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook