degrade

Alışveriş #Vol 1

21:50

Bugün çook yoruldum çookk .. Neden? Tabi ki alışverişten :):):) Aslında bazı işlerim vardı ama dönüşte Tunalı'ya uğradım uzun zamandır almak istediklerimi alayım dedim ama abartmışım sanırım :):):)


İlk öncelikle çok uzun zamandır almak istediğim göz altı kremi( pardon serum demem gerekli) olan Helix-D 'yi bulur bulmaz kaptım.İlk bu ürünü twitterda yanlış hatırlamıyorsam Didem Uzel'in sayfasında görüp merak edip araştırmıştım.Ürün A.B.D menşeeli bir ürün kendi sayfalarında ürün için  '' Klinik çalışmalar ayrıca, Helix-D’nin:

• Göz altı torbalarında 14 günde %63, 28 günde %70 azalma
• Göz çevresindeki koyu halkalarda 15 günde belirgin azalma sağladığını göstermiştir.''   diye belirtiyor.Sonuçlarını mutlaka yazıp bildiricem içindeki dna molekülü insanı cezbediyor...



Bir diğer üründe diğer yazımda belirttiğim gibi çok sıkı zayıflama kampına aldım kendimi.Spordan sonra evdeki masaj aletimle sorunlu bölgelere masaj yapıyorum.Karın, göbek bölgesi için olan Elancyl 'nin concentre ventre-taille  jelini aldım.Çok yıllar önce bu markanın çatlaklar için olan ürününü almıştım.Tam net hatırlamıyorum ama sanki toparlamıştı baya..3 çeşit ürünü var karın bölgesi için, selülit için ve çatlaklar için.. Umarım sonuç elde ederim ..


Tabiki Sephora'ya uğramadan olmaz :) Bayramdan sonra bir aksilik çıkmazsa tatile gidicem. Bu yuzden havuzda akmayan bir rimele ihtiyacım vardı.Yorumlarını iyi bulduğum  Lancome Hypnose Drama'nın waterproof maskarasını aldım.Tam çıkıodum kiiii oda nee Sephora'nın çıkardığı Degrade Top coatlarını gördümm..
Aslında çok oje süren biri değilim ama malesef benım böle bir oje alma yada ne bileyim tırnakla ilgili ne olursa olsun yeni çıkan değişik şeyler alma hastalığım var :):) Degrade tırnakta efekt etkisi yapıyor.Ayrıntılı bilgiyi Sephora yetkilerinden daha iyi alabilirsiniz bende uyguladılar sizin için br fikir olması için fotoğrafını çektim:)Tırnaklarım çok çabuk kırılıyorlar bu yuzden çok fazla uzatamıyorum :(
İşte beni kalbimden vuran bir yer.. WİSH YOU.. Yeni açılan ve orjinal takı satılan bir bijuteri.Tasarım ağırlıklı çalışıyorlar.Bütün ürünleri almamak için zor tuttum ama en kısa zamanda kendimi orda bulcağıma eminim.Oradan çok şirin bir anahtarlık aldım..İsterseniz internet adreslerinden de alışveriş yapabiliyorsunuz. Bir göz atın mutlaka derim.
Vee son olaraktaaa YELSS'ten  2 adet sevimli küpe aldım.Bazı ürünlerinde %50 indirim yapmışlar.Ama indirim ne zamana kadar sormayı unuttum :(
İşte böyleee :) umarım zevkle okumuşsunuzdurrr.Daha daha güzelleri sizlerin olsun..Görüşmek üzereee :)





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook