ayran

Zayıflama Maceram :)

16:08

Yeniden yeniden Merhaba;
Bu seferki yazımda size hala devam etmekte olan zayıflama sürecimden bahsedeceğim.Ama öncesinde genel olarak eskiden zayıflamak için neler yaptığımı anlatmak istiyorum. Zayıflamak uğruna geçmişte neler neler yapmadım ki zayıflama haplarımı içmedim yok efendim kavitasyondu yok bilmem ne diyeti yok bilmeme ne damlası veya macunu gibi gibi bir sürü şeyler.. Tabi ki yaptıklarımı övmüyorum ama insan kilo vermek uğruna yapmadığı kalmıyor.Ve biz insanoğlu çok sabırsızız bir an önce olsun bitsin istiyoruz.Neden bunu anlattım ? Çünkü aklınıza gelebilicek her şeyi denemiş biriyim.Eğer zayıflamak istiyorsanız size lazım olan en önemli şey SABIR VE AZİM  ! Şu anda çok sağlıklı bir şekilde kilo veriyorum.Nasıl mı ? Anlatmaya başlayayım o zaman :)
İlk öncelikle sabahları uyandığım zaman bir bardak Ayran içiyorum.Diyetisyene gittiğim zamanlar diyetisyenim bana bunu alışkanlık haline getirttirmişti.Sabahları hemen kahvaltı edemiyorum. Ayran aç karnına içildiği zaman tokluk hissi yaratır yani benim gibi  hemen kahvaltı etme şansınız yoksa bu sizin için idealdir.Ayran ,midenizin bulanmasını önler ve kalsiyum içerdiği için kilo vermenize yardımcı olur.Daha sonrasına ben özel bir laboratuvarda GIDA İNTOLERANS testi yaptırmıştım.Nedir bu test ? Kısaca tamamen size özel yapılan bir gıdalara karşı duyarlılık testi.Hangi besini hayatınızdan ne kadar süre çıkartmanız gerektiğinizi yada sizin farkında olmadığınız bir gıdanın aslında size şişkinlik verdiğini gibi gibi şeyler öğreniyorsunuz.Ve yaşamınızı buna göre belirliyorsunuz.Örnek olarak http://www.duzen.com.tr/brochures/Kolibri_FoodScreen.pdf okuyup daha iyi anlarsınız. Yalnız ben şahit oldum bazı güzellik salonları kendilerince gıda duyarlılık testleri yaptırdıklarını söylüyorlar. Sakın inanmayın! Kan vererek , özel laboratuvarlarda yapılıyor bu test.Kahvaltımda hiç eksik etmediğim ceviz veya badem vardır.Günde en az 2 litre su içiyorum .SU çok ama çok önemli.Yani zayıflamanın dışında suyu hayatımızdan hiç eksik etmemeliyız.ve bir diğer önemli şey SPOR.Nedense spor diyince hemen bir ürküyoruz.Ben bu aralar eşofmanlarımı giyip ohh mis gibi yaklaşık bir saat yürüyüp , hafif tempoda koşuyorum.İnanın spor insana enerji ve mutluluk da veriyor.Bir diğer yaptığım şeyde MASAJ.Anlattığım gibi zayıflama uğruna her şey yapmış biriyim .Vakti zamanında zayıflama kemeri ve masaj aleti almıştım.Bunları spordan gelip banyo yaptıktan sonra lahana ve acı biber yağımı- x-tra jelimi ve karnım içinde yeni aldığım Elancyl jeli sürüp masaj aletimi kullanıyorum.







Sonrasında da titreşimli zayıflama kemerini takıp 15 dakika mideme 15 dakika da karnımda çalıştırıyorum :) Akşam 6 dan sonrada asla bir şey yemiyorum! Tabi ki bu düzenim Ramazan dolayısıyla farklı hale geldi ama ben size rutin olanını anlattım .Birde soda ve her gün olmasa da bayılarak içtiğim form limon soğuk çay içiyorum.Bu tamamen damak zevki yani ben sizinle paylaşmak istedim  :)
Sanırım  hepsi bunlardan ibaret :) 2 aylık maceramda 4 kilo verdim.Ramazandan dolayı kilo vermem aksadı tabiki.Umarım zevkle okumuşsunuzdur :) Sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve yardımcı olurum :) Mail adresim sessizyurek06@gmail.com Kendinize iyi bakınnn :)

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook