Alix Avien

Alışveriş #Vol2

17:13

2 günlük bir aradan sonra yine yeniden Merhaba :) Yazının başlığından da anlaşılacağı üzere yine alışveriş yaptım. Gratis ve Watsons da % 50-%40 indirim vardı.Ve her zamanki gibi Gratis'te The Balm'ın ürünlerini saklamışlardı!! Bununla ilgili bir mail daha öncede atmıştım ama dönen olmamıştı.Belki bir gün denk gelirde burdan yetkili bir kişi okur ve çözüme sorun bulur. 


WATSONS
-  2 adet Renkli Seyahat Şişeleri ( 1 alana  1 bedavaydı )
-L'oreal'in Studio Secrets Primer Bazı 
-NYC Turbo Dry Top Coat
-Rimmel Salon Pro 247 Numaralı Pembe ojesi
-John Frieda'nın Kahve Saçlar için Nemlendiri Şampuanı
-Maybelline The Falsies Volum Express Mascara
-Alix Avien Mascara( Kirpik Eklemeli olduğunu sölediler)
-Max Factor'ün Lipfinity 510 ve 530 ( Kalıcı ruj istıyorsanız mutlaka denemelisiniz! Kalıcı rujlarla ilgili ayrıca yazı hazırlayacağım)
-Wynn Asetonsuz oje temizleyicisi ( Tek kelimeyle bayıldım)
-Watsons Mud Mask ( Bu maskeyi 3. kez alıyorum Yazısı daha sonra gelicek)
-SD Beyaz Çikolata Maskesi ( denemek için aldım )
-Lionesse Siyah Kirpik Yapıştırıcısı
GRATiS
-Seyahat Boy Listerin Ağız Gargarası
-Essence Express Dry Drops
-Neon Yara Bandı
-The Balm Fırça ( anca bunu bulabildim )

Ürünlerin yazısını en kısa zamanda paylaşmayı düşünüyorum.Birde ilk görüşte aşık olup aldığım Guess Kolyem
Kendinize çokk cici bakın :)


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook