degrade tie dye oje

Sephora Degrade Tie Dye Renk Geçişi Oje

12:17

Geçen ki alışverişimde size bu ojeden bahsetmiştim.Gerçi tam oje değil de ojelerin renk geçişini sağlayan bir oje . O nasıl bir cümle bende anlamadım :):):) Çok oje süren biri değilim ama oje gördüğüm zaman kendimi alamıyorum.Ama tırnak bakımımı asla ihmal etmem.Ben konuma döneyim :) İlk başta  tırnağıma Flormar'ın neon pembesini sürdüm.

Kurumasını bekledikten sonra degrade ojenin şeffaf olanının astarını sürüp, tam kurumasını beklemeden  renk geçişi sağlayan ojesini tamamen üstünden geçtim.
O canlı pespembe renk koyulaşıyor.Bu şekilde belli aralıklarla üst üste ojeyi uyguladım.Ama her sürüdüğüm ojenin bir altından başladım ki renk geçişi sağlansın diye.Yaklaşık 5-6 kat uyguladıktan sonra ortaya renk geçişi sağlanıyor.



Çok zahmetli ama gerçekten ortaya güzel bir sonuç çıkıyor. Fiyatı da yanılmıyorsam ikisinin toplamı 19.80 tl olması lazım...




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook