göz kremi

Kiehl's Abyssine Eye Cream -Yaşam Molekülü İçeren Kırmızı Yosun Özlü Kırışıklık Karşıtı Krem

09:43

Gelelim bir Kiehl's ürününe daha..Bu kremi bitireli yaklaşık 1 ay kadar olucak.Ancak yeni yazma fırsatı bulabildim. Kiehl's Abyssine Eye Cream ürünün kendi sitesinde şu şekilde bahsediyor. ''Bu nazik formül, yorgunluk belirtilerini gidererek anında nemlendirme sağlarken yaşlanma belirtilerini de azaltmaya yardımcı olur. Özel moleküller, cildi dış uyaranlara karşı rahatlatır ve korur. Oftalmolojik ve dermatolojik olarak test edilmiştir ''
Genellikle Kiehl's in ürünlerini başarılı bulsamda malesef göz kreminde bu memnuniyeti yakalayamadım.Nemlendirme konusunda eh idare eder desemde kırışıklık konusunda hiçbir ilerleme kaydettiğini göremedim.

Şahsen beklediğim performansı alamadım kendisinden.Bu yüzden bir daha almayı düşünmüyorum.Kullanan varsa yorumlarını yazarlarsa çok sevinirim..
Sevgilerle...

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook