Kişisel Temizlik !!!

20:51

Bu yazıya nerden başlasam , ne desem bilemedim.Genel olarak kokulara karşı bir hassasiyetim vardır.Aileden gelen bir özellik olsa gerek burnum koku algılamada bir numaradır.İnsanın sevmediği ot burnunda bitermiş ya aynen benimde öle olur. Nerede sarımsak yemiş biri varsa,yada otobüse alkol alıp binen biri varsa  o kişi mutlaka beni bulur.Hele yazın otobüse binmekten nefret ederim.Hepimiz terliyoruz buna bir sözüm yok.Ama e benim güzel kardeşim terlemiş olabilirsin ,al bir ıslak mendil 0.50 kuruş çaktırmadan bir siliver e hadi onu düşünemedin pencereyi açıp koltuk altından rüzgar üfürdüğündeki ter kokusu çekmek zorundamıyım ben?Diyelim ki dişini fırçalamıyorsun bu senin seçimin ama gözünü seviyim bi naneli şeker  ,bi naneli sakız at bari .Çok doldum ben bu konuda.Bu yüzden yazmak istedim.En güzel ,moda kıayafeti giy,saçın , makyajın 1 numara olsun ama kişisel temizliğin sıfırsa üzgünüm....

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook