Givenchy Phenomen

Biten Rimeller-(Givenchy Phenomen-Golden Rose Sexy Black-Max Factor 2000 Calorie)

14:18

Rimel konusunun çok hassas olduğunu düşünüyorum.Rimel hakkında daha sonra ayrıntılı bir yazı yazacağım. O yüzden şimdilik size sadece biten rimeller hakkında bahsedeceğim.

İlk olarak Givenchy Phenomen'den başlayalım.Bu rimel bana hediye olarak geldi.

Uzun zamandır denemek için can atttığım ve bir o kadarda beni hayal kırıklığına uğratan bir rimel kendileri.Tek yaptığı şey kirpikleri tek tek ayırması ve en ufak kirpiklere bile ulaşması.Kullanımı diğerlerinden biraz farklı.Bir diğer eksi özelliği ise  sürer sürmez hemen kuruması bu yüzden kendilerini bitirene kadar canım çıktı.Bir daha sahip olmak istermiyim? Kesinlikle hayır.



Bir diğer rimelimiz olan Golden Rose Sexy Black.
Kabındaki dantel ayrıntısı sizi mest ediyor.Ama niyeyse ben fotoğrafta çekmemişim.Bu rimel benim favori rimellerim arasında.Kirpikleri kıvırıp ,uzatma konusunda başarılı.Ama istediğiniz  hacim ise malesef bunu vermiyor.Renk konusunda da siyahlığı gayet tatmin edici.Ben çok severek kullanıyorum.Fiyatı da oldukça makul.Denemek isterseniz kesinlikle şans verin derim.


Bir diğer biten rimelim ise Max Factor 2000 Calorie.

Bu rimelin düz fırçalısı olan efsanedir.Eskiden zaten çok fazla bir marka seçeneği yoktu.Bu sefer değişiklik yapıp curved brush olanını aldım.Bu rimel sadece biraz dolgunlaştırıyor o kadar.Beni hayal kırıklığına uğratanlardan biri.Üstelik topaklanma sorunu yaşatıyor.Kıvırma konusunda eh fena değil diyebilirim.
Kesinlikle alınmalı mı ? Bence hayır. Fiyat olarak hakettiği performansı vermiyor.O yüzden bir daha almayacaklarım arasında bulunuyor..

Rimel konusuyla ilgili çok özel bir yazı hazırlayacağım.Yazıdan sonra kirpiklerinizdeki değişikliğe hazır olun :)
Sevgilerle..






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook