Chromium Picolanite

Zayıflama Maceramın Devamı

11:23

Ağustos'un başında zayıflama maceramla ilgili bir post hazırlamıştım.Bu konuda o kadar çok soru mailleri geldi ki anlatamam (öhö öhö yazar burda kinaye yapıp bir tane bile mail almamıştır :) Neyse efendim o günden bugüne kadar kilo vermeye güzel bir  şekilde devam ediyorum.Tatilde  tam uyamadım ama genede elimden geleni yapmaya çalıştım. Yürüyüşlerime düzenli bir şekilde devam ediyorum.Bu yazıda destek olarak kullandığım haplardan bahsetmek istedim.

İlk olarak Solgar'ın Maxi L-Carnite'nin 500 mg hapından bahsetmek istiyorum.L-Carnite hapları kesinlikle spor yapanların kullanması gerekli.L-Carnite ne işe yarar dersek kısaca  spor esnasında yağları enerjiye çevirdiği için  2-3 saatte yakabileceğin kaloriyi 1 saatte yakabiliyorsun.Spordan 30 dakika önce almak gerekiyor.

Diğer hapım ise Gnc'nin Chromium Picolinate 200 mg.Sporun yanı sıra diyete başlayacak olanlar için de Chromium Picolanite 1 numaralı yardımcıdır.Özellikle makarna,pilav,hamur işleri,tatlılar ve çikolata gibi besinleri sevenler ve iştahlarını kontrol edemeyenler için.Şöyle söyleyebilirim ki Chromium Picolanite yukarıda saydığım besinler ve benzerlerini yeme istediğinizi %50 azaltabiliyor.Ayrıca açlığa bağlı baş dönmesi ve iştah krizlerini de önleyebiliyor.Sabah ve akşam 1 hap almanız yeterli.Fazlası yarar getirmez.Öyle 3-4 kilo vermek isteyenlerin kullanmasına gerek olduğuna inanmıyorum.

Sonuç alıyor muyum? L-Carnite'nin sonucunu alıyor muyum almıyor muyum bunu bilemiyorum.Ancak kan ölçümlerimde belli olur sanırım.Ama Chromium Picolanite  için diyebilirim ki kesinlikle tatlı,hamur işi krizlerini çözüyor.Bunlar kesinlikle şahsi fikir ve deneyimlerim.Eğer sizinde deneyimleriniz,önerileriniz var ise dinlemek isterim..
Sevgilerle..

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook