denediklerim

Kiss New York Protein Lash Treatment Curler Mascara

23:43

Beni tanıyanlar yada yeni tanıştıklarım bilirler ki ben asla tek rimel kullanmam.Nedenini farklı bir yazı ile yazacağım başka bir zaman.


Kiss markasını duydunuz mu bilmiyorum ama fırsatını bulursanız mutlaka denemenizi tavsiye ederim.


Bu rimelin vaad ettiği kirpiklere zarar vermeden, onları besleyerek kıvrılmasını sağlamak.Ürün hipoalerjenik.
Fırçası aşağıda gördüğünüz gibi curler.


Bana sanki içinde minik minik kirpiklerde varmış gibi geldi ama emin değilim.Çünkü kirpik eklemeli olduğuna dair bir yazı göremedim.

Vee esas gelelim sonuca...

Söylememe gerek varmı bilmiyorum ama üst kısım rimelsiz ,alttan 1. kare tek sefer sürülmüş diğer son kare ise 2. kez sürülmüş hali.

Gerçekten hayatımda ilk kez sadece 2 kat ve tek bir rimelle bu sonucu elde ettim!!

Ve alırken asla böyle bir şey hayal etmiyordum.

Bir daha alırmıyım ? Kesinlikle Evet !

Aranızda Kiss'in başka ürünlerini deneyen var mı? Varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgilerle..






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook