cc göz kremi

Sephora CC Göz Kremi + Kapatıcı :(

23:27

Sanırım yaklaşık olarak 2 ay kadar önce Sephora CC krem ve CC göz kremi(kapatıcılı) ürün çıkarttı.


Ürün  ; göz çevresini nemlendirdiği-koyu halka ve şişlikleri azalttığını-kırışıklıkları yumuşatıp eşitlediğini- ilk göz kırışıklık oluşumlarını önlerken aydınlık bir görüntü verdiğini vaad ediyor.


Ürün aynı zamanda kapatıcı olarak kullanılıyor.Yapı olarak yumuşak ve  ten renginde.


Koluma renk için sürdüm ama belli belirsiz çıktı.


Ve sonuç !


İki gözümün altında minik sivilce çıktı.Hayatımda ilk kez gözümün altında sivilce gördüm.Üstelik 2 gün sürdükten sonra acaba başka bir sebeptenmi deyip ara verdim.Tekrar emin olmak için denediğimde aynı sonuç oldu. Malesef kendisiyle anlaşamadık...Ürün bir tek bende mi böyle yaptı bilmiyorum.Çünkü henüz kullanan biri ile karşılaşmadım.Gerçekten çok hayal kırıklığına uğradım.. :(

Kullanan varsa bana ulaşırsa gerçekten çok mutlu olurum.

Sevgilerle..








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook