far paleti

LORAC Muitiplex 3D Eyeshadow Palette- 3 Boyutlu Far Paleti

23:26


Lorac'ın farlarını çok eskiden beri duyup , görüyordum.Ama nedense almayı hiç düşünmemiştim.Bu farı gördüğümde beni tek cezbeden kısmı 3D olması ve kılıfının güzelliğiydi.
                     Bakarmısınız şıklığına ?






Kapağını açtığınızda  ayna kısmı ve 6 çeşit far ile karşılaşıyorsunuz.Cüzdan gibi olmasının avantajıda çantanıza rahatlıkla koyabilirsiniz.
Buraya kadar herşey bana sıradan far paleti olarak gözükürkeeeennnn...Renklerini koluma swatchladım..veeee


Renklerin kalıcılığı,ışıltısı beni benden aldı götürdü.Baz sürmeden bu rengi veriyorsa bazlı düşünemiyorum.Ve beni en çok mutlu eden 2. şey ise siyahın üstündeki kızılımsı renk tam istediğim bir renk.Bir zamanlar Mac'te bu rengin pigmenti vardı ona çok yakın bir renk.


Bugün sabah baştan 3. Renk olan farı gözüme sürdüm ve gün boyunca uçma  sorunu yaşamadım.Kısaca Lorac gerçekten beni mestetti..En kısa zamanda diğer ürünlerini denemek için sabırsızlanıyorum..




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook