Kendime !

18:51

Herkese Merhaba,
Bugün farkettim ki ben bu bloğu açarken hayata dair herşey,bildiğim, denediğim ne varsa paylaşmak için açmıştım.Ama kendimi görüyorum ki çoğunlukla makyaj ürünleri paylaşırken buluyorum.Neden böyle ? Çünkü ben bir makyözüm. Çünkü makyaj ürünlerinin benim hayatımda geçmişten bu yana gelen bir yeri var.Ve inanın şu ana kadar beni tanıyan insanların hepsinin söylediği ''Sen neden bir makyaj bloğu açmak için bu kadar geç kaldın ? '' Beni tanıyanlar bu söylediğimi çok iyi anlıcaklar ama tanımayanlar ise neden bahsettiğimi ancak zaman içerisinde anlayabileceklerdir.Ama ben sadece makyaj bloğu olmak istemiyorum.Evet ağırlıklı olarak bunları paylaşmam doğal çünkü bu benim hayatımın bir parçası.O yüzden blogda makyaj dışı yazılarda bulabilirsiniz,bulucaksınızda, bulmalısınızda :) Çünkü ben buraya hayata dair ne varsa dedim ,paylaşımın yeri dedim ..Ve dediğimin hakkını vermeliyim...Bu yüzdendir ki makyaj dışı yazılarla karşılaştığınızda şaşırmayın. Ben terazinin dengesini bir tarafa ağırlık vermişim..Şimdi o dengeyi kurmam gerekli..
Sevgilerle...

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook