denediklerim

Perwoll Siyah ve Koyu Renkler için Sıvı Çamaşır Deterjanı

19:28

En sevdiğim renk Siyahtır.Bu yüzden ağırlıklı olarak kıyafetlerim özellikle de pantolarımın siyah olmasıda kaçınılmaz bir durum.Hal böyle iken siyah çamaşırlarımı yıkarken yaklaşık 2 seneden fazladır kullandığım Perwoll'u sizlere yazmak istedim.


Sıvı deterjan olayına hala alışabilmiş değilim.Keşke tozu olsa diye çok söylenmişimdir.Ama umudum var ileride bir gün mutlaka siyah toz deterjan çıkıcaktır :)  Ya da dünyanın bir başka yerinde vardır da biz henüz karşılaşmamış ta olabiliriz.


Ben bu üründen gerçekten çok memnunum.Asla siyah kıyafetlerimde solma durumuyla karşılaşmadım.Doğal olarak ta uzun süre kıyafetlerimi kullanabiliyorum.Kokusu da uzun süre kalıcı ve çok güzel kokuyor.

Reklamlarda Bingo'nun buna benzer ürününü gördüm ama büyük migros'ta dahil olmak üzere bulamadım.Onu da denemek isterim.Çünkü fiyat açısından onun daha makul olduğunu tahmin ediyorum.Olur da bir yerde siyah toz deterjanı rastlarsanız bana haber verirseniz dünyanın en mesut insanı ben olurum :)

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook