Beauty Blender

Beauty Blender & Real Tecniques Sünger Karşılaştırması

19:28

Beauty Blender mi ? RT Miracle 'mı ? diye kafanızda soru işareti var ise şu anda doğru  yazıdasınız.



Daha net değerlendirme yapabilme açısından, karşılaştırmayı maddeler halinde yapmak istiyorum.

  • Her iki süngerimizde malesef Türkiye'de satılmıyor.Bu yüzden satın almada sorun yaşıyoruz.Ama RT süngerine sahip olmak daha kolay.Fiyat açısından da RT daha ucuz.
  • İki süngerde ıslak şekilde kullanılıyor.Ama bana göre RT süngeri sıkarken BB göre daha zor sıkılıyor ve BB gibi ıslandıktan sonra büyümüyor.
  • Her ikisinde de kullandıktan sonra fondöten lekesi kalıyor.Ama bana göre BB daha kolay temizleniyor.
  • RT 'nin düz kısmı fondoteni yaymakta daha pratik  ve göz altlarına uygulamakta daha kolay oluyor.BB ise bu durum biraz daha alt seviyede.
  • Her iki süngerde gerçekten fondöteni yedirmekte başarılı.Ama bana göre BB daha pürüzsüz bir görüntü veriyor.O yüzden benim için bir tık daha önde.
  • RT süngeri ürünü daha fazla emiyor gibi geldi.Buda ürününüzün daha çabuk bitmesine neden olabilir.BB 'da böle birşey rastlamadım.


Sonuç olarak evet RT gerçekten başarılı ama bir BB olamamış.Ama dediğim gibi asla alınmıcak bir ürün diyemem çünkü fiyatına göre performansı gerçekten başarılı ve BB' a göre daha ulaşılabilir,ekonomik.


Umarım bu yazı aklınızda bir fikir oluşturabilmiştir.

Sevgilerimle...

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook