Clarisonic

Clarisonic Mia2 Sonic Cilt Temizliği

15:34

 Clarisonic hakkında herkesin kafasındaki soru işaretlerini ,merak ettiklerini cevaplamak adına bu postu yazmaya karar verdim.Yaklaşık 1 aydır Sabah- Akşam olmak üzere düzenli kullanım sonucunda sizlerle deneyimimi paylaşacağım.Ama önce bakalım bu Clarisonic  neymiş kısaca  bilgi vereyim.




 Clarisonic ; günlük cilt bakımı rutinimizde nazik sonic masaj hareketleriyle cildimizi tamamen temizleyemeye çalışan bir cilt temizleme cihazı.Kutusunun içinden 1 adet minik temizleme jeli ile birlikte çıkıyor.


 1 dakika boyunca , belli saniye aralıklarla  alın,burun ,çene ve yanak bölgesinde gezdiriyoruz.Eğer o bölgede fazla durulmuş ise kendisi ztttt diye bir sesle başka bölgeye geçmeniz gerektiğini uyarıyor.Ve 1 dakika sonra kendisi otomatik olarak duruyor.

Mia 2 'nin diğer Clarisonic'lerden ayıran özelliği su geçirmez özelliğe  sahip olup duş veya banyo küvetlerinde de kullanıma uygun olması.

Bakalım  benim izlenimlerim nelermiş ?

  • Siyah noktalarda gerçekten başarılı.Bu konuda önünde saygıyla eğiliyorum.
  • Başlığının 3 ayda bir değiştirilmesi lazım.Alırken bunu göz önüne tutup almanız lazım.Yani ben bu makineyi aldım hop bitti yok.
  • Cildi elle temizlemeye göre  daha iyi temizlediği konusunda tabi ki  bir şüphem yok.Ama bazen makineyle yüzümü yıkadıktan sonra, özel karışım olan toniğimle  yüzümü sildiğimde hala yüz kirleri çıkabiliyor :/
  • Benim cildim hassas bir cilt değil,o yüzden bende bir sıkıntı oluşmadı.Ama cildi hassas olan bir arkadaşıma aldık malesef o kullanamadı :(
  • Cildim temizlendikten sonra cilt ürünlerinin daha iyi emildiğini hissediyorum.
Ve kısacık bir videoyla sözü size bırakıyorum :)





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook