clinique

Clinique Party Favours Makyaj Seti

23:41

Yılbaşı yaklaşırken özellikle kozmetik markalarının  çıkardığı setler hem avantajlı, hemde denenmek istenen ürünler için çok ideal oluyorlar.Clinique'nin  bu sene makyaj  ve cilt bakımı setlerinde yelpazesi oldukça geniş.
Benim  seçimim Party Favours Makyaj Seti'nden yana oldu.




Makyaj setimizin içinde neler var ?

  • Sınırlı Üretim 4'lü far- orijinal boy
  • High Impact Mascara Siyah 7 ml- orijinal boy
  • Sınırlı Üretim Quickliner for Eyes Intense 0,14 g Black Honey
  • Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm Roundest Raspberry 3 g- orijinal boy
  • A Different Nail Enamel Oje 5 ml Cosmo Chic
  • All About Eyes 15 ml-orijinal boy
  • Pembe- Mor Kozmetik Çantası


Ürünlerimizi tek tek inceleyelim bakalım.

İlk olarak Chubby Stick Rasberry Ruj kalemimizden başlayalım.



Chubby Stick İntense serisinden çıkan bu dudak kalemimiz ahududu,frambuaz renginde.Üstelik orjinal boyunda.


Chubby'lerin en sevdiğim özelliği nemlendirerek renk vermesi.Bu yüzden benim hep favorim olarak kalıcaklar.Bu rengi çok sık kullanmıyor olucak olsamda kendisini sevdim.


Bir diğer ürünümüz ise hala rimellerimin içinde severek kullandığım High İmpact Mascara.Buda orjinal boy.


Clinique 'in başarılı rimellerinden olan bu rimel hakkında ayrı bir yazı yazacağım için çok fazla uzatmayacağım.Ama setin içinde favori ürünlerimden biri.Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki günlük kullanıma gayet uygun ve topaklanma yapmıyor.



Sınırlı üretim içinde çıkardıkları 4'lü far setimize gelirsek,renkleri muhteşem ! Ama beni malesef hayal kırıklığına uğrattılar.



Farlarda tozutma sorunu yaşadım özellikle en baştaki açık pembe renginde. Sanırım fotoğrafta da belli oluyordur.Kalıcılık konusuna da gelirsek , bazsız malesef çok kalıcı değiller.


Renklerin adları.




Diğer ürün olan Clinique All About Eyes göz çevresi ve kremi.


Şu anda kullanmakta olduğum kremden dolayı buna başlamayı biraz ertelemek zorundayım.

Bir diğer ürün sınırlı üretim olan koyu kahve tonlarında olan asansörlü göz kalemi.


Bu ürünüm malesef bozuk çıktı asansör kısmı malesef dönmüyor.En kısa sürede gidip değiştirceğim umarım sorun çıkmaz.Renk konusunda da göz kapağımda bulaşma yaptı .O yüzden kendisiyle anlaşamadık :/


Son ürünümüz ise Cosmo Chic Ahududu rengindeki oje.



Rengi gerçekten çok şeker.
Tam sete yakışan bir oje seçimi olmuş.



Ben seti alırken ruj kalem ve maskarası için aldım.Bu yüzden oldukça avantajlı.Yazımdan sonrası alıp ,almamak size kalmış...

Sevgilerimle..











































Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook