gelen kargo

Yasemin'im den Gelen Kargo

14:16

Yasemin'le bir blogun  mim etkinliğinde tanıştık.Ve o gün bugündür aramızda çok güzel bir bağ oluştu. Bloğunda oluşturduğu kitaplaşma etkinliğine bende katılmıştım.Ama benim eşim ortadan kaybolunca bana kıyamadı , başka eşi olmasına rağmen bana da eş oldu.Kargom aslında daha önce geldi ama ben ancak yazma fırsatı bulabildim,  o yüzden buradan kendisine özürlerimi yolluyorum. Paketim kocaman,şık güzel bir paket halinde geldi.


Paketi açtığımda içinden gene çok güzel paketçikler çıktı :)


 Kuzum kitabı ayrıca koymuş.Yoğunluktan henüz başlayamadım ama eminim güzeldir.İçindeki ayraç ayrı bir güzellik.



Kuzum tek tek güzel güzel notlar yazmış bana.


Paketimin içinden çıkanların hepsi ayrı ayrı güzel.Ama içlerinde bir tanesi var ki onun yeri ayrı bende.Annesinin el emeği olan bere tarzı (kulağınızı tamamen soğuktan koruyor).Tek kelimeyle ba-yıl-dım. Ben hiç Ankara'da bu şekilde rastlamadım.Rengi, modeli el işçiliği harika!


Kendisine buradan tekrar tekrar teşekkürlerimi yolluyorum.Ve iyiki seni tanımışım diyorum!








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook