Kampanyon.com 'la Tanıştınız mı ?

00:26


Herkese Merhaba,

Bu gün sizlere yaşadığım  ve sonucunda memnun kaldığım bir deneyimimi paylaşacağım.Kampanyon'la tanışmam bir mail sayesinde oldu.Nedir ,ne değildir diyerekten yola koyulup siteyi inceledim ve hatta sırf sistemi denemek adına alışveriş yaptım.Oda yetmiyormuş gibi Sevgili Özlem Hanım'a özellikle güvenirlik adına  deliler gibi soru sordum :) Ve her seferinde ilgi ve alakayla cevabımı aldım.Sonunda  güvenilir olduğuna karar verdikten sonra sizlerle de paylaşmak istedim.


Kampanyon sizler için aradığınız bir ürünün özel arama motoruyla  birlikte çalıştıkları sitelere doğru yönlendirme sistemidir.Ve bunun yanı sıra bazı ürünlerde kupon kodu ile ürünü daha ucuza almanızı sağlar.Örnekle açıklamam gerekirse sitenin arama motoruna  yeşil elbise yazıyorsunuz ve hoop karşınıza bütün yeşil elbiseler karşınızda :)

Kupon kodu ile ürün almaya örnek olması açısından da sizin için bir kaç tane ürün seçtik :)
Bvlgarl Omnia Amethyste 65ml Kadın Edt.129,99 TL  (20 TL indirim kuponu)
Kupon Kodu: GO13A1C



Lacoste  Bayan Kol Saati 211,57 TL (40TL indirim kuponu)
Kupon Kodu: GO213JB1

Sizlere söyleyebileceğim tek şey içime sinmeyen  bir siteyi, yeri vs gibi gibi şeyleri asla yazısını yazıp tavsiyede bulunmam. Bu siteyi de tanıtırken reklam amaçlı değil gerçekten araştırıp, memnun kaldığım için yazdım. Eğer sizde bu site ile tanışıp, şans verirseniz lütfen deneyimlerinizi benimle de paylaşın.  Çok memnun olurum.

Sevgilerimle...










Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook