mac

MAC Masterclass Brush Collection- MAC Masterclass Fırça Kolleksiyonu

18:32

Herkese Merhabaaa,

Bugünkü yazımın konukları Mac'in yeni çıkardığı diş fırçaları :) değil tabi ki Masterclass Fırça Kolleksiyonu :)



Bana bir fırça hayal et deselerdi sanırım en son aklıma gelicek fırçalar Masterclass fırça şeklindekiler  olurdu. Ama ablaları abileri bakar mısınız şunların tatlılığına ?
Ben onlara yavru-anne-baba masterclass adlarını verdim :) Fırçalara da  isim veren herhalde ilk benimdir :):):) 


Tabi ki bu fırçaları farklı kılan sadece görüntüleri değil.Özel tasarıma sahip bu fırçaların kılları cosmefibre denilen sentetik kıllardan oluşmuş olması.Elini değdiğiniz de o kadar yumuşak ve sıklar ki anlatamam..


İlk olarak linear 1 fırçasıyla başlamak istiyorum.


Bu fırçayı elime alır almaz istediğim ince kontürleme fırçasını bulduğum için  çok sevindim.Evet ben bunu özellikle burun kontürleme de kullanıyorum.Mac 191 Square fırçasını almaya düşünürken karşıma çıkması mucize oldu benim için.


Bunun dışın da kaş  ve  kirpik diplerini belirginleştirme de ( özellikle alt kirpikler için harika ! ) mükemmel sonuç veriyor.Dudaklara şekil vermek için de kullanılabiliyormuş ama ben bu ürünümü dudağa kullanmak istemiyorum :)

Bir diğer fırçamız Oval 3 Fırçamız


Oval ve hafif sivri uçlu olan bu fırçamızı ben en çok  farları gölgelendirme ve karıştırmada çok sevdim.İlk kullanımda tam adapte olamasam da  ikinci kullanımda birbirimize alıştık :)


Krem ve toz farlarda  kullanıldığı gibi de göz altları ve burun kenarlarında fondöten ve kapatıcı uygulamada  da oldukça başarılı !

Ve son Baba fırçamız Oval 6


Aklımda bu fırçayı alırken acaba fondöten, CC krem  uygulamasına nasıl olur var idi . Bu fırçadan önce fondötenimi  Mac 187  - Beauty Blender yada Sigma F80 ile  uyguluyordum. Bu fırçayı  aldığımdan beri diğerlerine elim hiç gitmiyor.Çok güzel pürüzsüz bir görüntü sağlıyor.

Genel olarak gerçekten bu fırçaları aldığıma hiç pişman olmadım.Ve çok sevdim.


Sevgilerimle..















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook