Bir öpücük ister misin

Bir Öpücük İster misin ? (Oje Çalışması)

16:15

Herkese Merhaba....

Sevgililer Günü yaklaşıyorken herkes kalpli malpli ojede yaparken, bende anacım erkekler kalp istemez öpücük ister diyerekten nacizane bir oje çalışması yaptım :) İsmi ne olsun ne olsun derken sağolsun kuzum Şulem yardımıma yetişti ve adını Bir öpücük ister misin ? koyduk .Kadına şiddetin hala var olduğu bu ülkemizde Sevgililer Günü benim için pek bir anlam ifade etmiyor açıkcası.Neyse efendim ben neler yapmışım hemen geçelim .


Manikürümü güzelce yaptıktan sonra tırnaklarıma hem bakım yapsın hemde alt baz olsun diyerekten Sally Hansen'ın Complete Care  Bakım ojesini sürdüm.



Daha sonrasında ise Flormar'ın Long Wear Supershine serisinden 21 no'lu ojesini sürdüm.İçinde hafif pembelik içeren güzel bir beyaz rengi.


Ve daha sonrasında disklerimin içinden öpücüklü olan diski seçtim.

Flormar'ın Plus Quartz 048 no'lu Kırmızı ojesini bu diske sürdüm.

Ve sırayla ,nazikçe tırnağıma basım yaptım .


Ve ortaya çıkan bu güzellik :)


Bütün bu işlemlerden sonra ojemin parlak ve daha kalıcı olması için, en sevdiklerimden olan NYC 'nin Top Coat'ını sürdüm .


Eminim ki uzun tırnaklarda daha güzel durucaktır.Ve Instagram'da harika oje çalışması yapan arkadaşlar var ki benim bu diskle yaptığım havada kalır.Ama genede fena olmamış değil mi ?



Sevgilerimle....

 (Diskleri ve seti nerden aldığıma dair mesaj ve mailler aldım linki burada ---- Özgürce Pazarlama )















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook