tchibo

Tchibo Kaş Şekillendirme Seti

17:37

Herkese Merhabaaaaa;

Bugünkü konuğumuz Tchibo'nun Kaş şekillendirme Seti. Tchibo'yu ben çok ama çok seviyorum.Bugüne kadar oradan yaptığım her alışverişten hep memnun kaldım.Zaten kahvelerini güzel olduğunu söylememe bile gerek yok .Neyse efendim ben konuya döneyim :) 



Benim kaşlarla ilgili hiçbir sıkıntım yok ama gel gör ki bu kaş şekillendirme setine kafayı takmış durumdaydım.
İçinde ki kaş şablonlarından bir ara Aliexpress'ten almayı bile düşünmüştüm.Evet sırf o şablonlar için aldığımı itiraf ediyorum :)





Setin içini açtığımızda karşımıza 1 adet kaş kalemi- 1 adet cımbız-1adet küçük taraklı kaş fırçası- 3 adet haif parlak kahve tonlarında far (fırçasıyla) ve  3 adet kaş şablonu çıkıyor.


Fine - Full- Naturel olmak üzere 3 adet şablon .Bu şablonların hiçbiri bana uymadı :) Hayır anlamadığım nie ben bu şablonlara takıldım orasıda ayrı mevzu :) Ama azimliyim ben kullanamasamda kullanacağım birini bulacağım :) 

Cımbızım olduğundan bu cımbızla çok haşır neşir olamadık ama fena olmadığını düşünüyorum.Kaş kaleminin de alternatifli olsa daha iyi olurdu dedim .Sonuçta herkesin kaş rengi farklı.


Farları aslında ben kaş farı olarak düşünmüştüm.Kaş şekillendirme seti dediği için sanırım.En azından mat olsalardı kaş farı olarak kullanılabilirdi diye düşünmedim değil .



Renkleri görüldüğü gibi çok doğal tonlarda.Hem farların rengini görmek hemde kalıcılığını test etmek adına göz makyajım da kullanmıştım .


Sonradan fardan dökülmeler olsa da (ki fotoğraftada belli) farlar beni gerçekten çok şaşırttı .


Baz kullanmadığım bu farlar hiç bozulmadı.Çok şaşırdım açıkcası.


Ben seti sevdim .Farlarını daha çok sevdim :)

Siz ne düşünüyorsunuz bu set hakkında ?

Sevgilerimle..










Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook