chanel

Chanel Le Volume De Chanel Mascara- Noir

10:02

Herkese Merhabaa;

Bugünkü konuğumuz Chanel'den...


Instagram'da bir takipçim bunu çok beğendiğini söylemişti.Aslında Chanel'in mascaralarını daha önce deneyip memnun kalmamıştım ama hem tekrar şans vermek hemde sevgili takipçimin merakını gidermek adına Le Volume De Chanel'i aldım.


Mascara'yı açtığımda fırçasını  sevdim ve hacim tek fırça darbesiyle hacim ve siyahlık iddiasını yerine getireceğini düşündüm.


Siyahlık konusunda kendisiyle hemfikirim ama hacim konumuz biraz sıkıntılı.Evet hacim veriyor ama 5 kat sürdükten sonra...Dökülme, akma , bulaşma gibi sorun asla yok.



İşin açıkcası Chanel gene beni hayal kırıklığına uğrattı.Pudra,oje ve rujlardaki özeni keşke mascaralarınada gösterebilseler.Bir daha alırmıyım  ? Malesef daha az fiyata bu görüntüyü verebilicek rimeller var.


Sevgilerimle...






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook