LASplash Işıklı Uzatıcı Maskara

LASplash Spotlight Lengthening Mascara- LASplash Işıklı Uzatıcı Maskara

06:00

Herkese Merhabaaa,

Bugünkü konuğumuz evet gene Mascara..Sebebini yazının ilerisinde anlıyacaksınız.




LASplash  2011'de Amerika'nın Los Angeles'inde kurulmuş bir kozmetik markası.Yavaş yavaş sanırım Türkiye pazarına girmeye başladılar.Yanılmıyorsam bazı ürünleri Vanilya Club'ta görmüştüm.


Mascara'mızın  en janjanlı özelliği tabi ki ışıklı olması :) Yani rimelin kapağını açıp çıkardığınız anda kendiliğinden ışığı yanıyor.


Sevgili Derin'imin annesi, bu bloğu açmamdaki en büyük destekçim olan Pınar'a bana modellik yapmasını istedim . Sağolsun oda beni kırmadı.Güzelliğe bakar mısınız ?  Rimeli sürerken bu şekilde ışık verip kirpikleri daha iyi görmenizi sağlıyor.


Silikon yapıdaki sık fırçası sayesinde gerçekten kirpikleri uzatıyor.Hacim konusunda da fena değil.Bulaşma, dökülme gibi bir sorunla da karşılaşmıyoruz :) Kısaca 10 üzerinden 9 verebileceğim ve sevdiğim bir rimel. Şimdi gelelim neden üst üste rimel yazısı yazdığıma.Bu ürün 5-10 dolarlık bir ürün ve dünkü yazdığım Chanel'le kıyasladığım zaman direk 10 üzerinden yıldızlı 10 vermiş oluyorum...Too Faced'inde bu tarz rimelini kullandım.Onu da geçti kendileri :)

Bu rimelle yapmış olduğum makyajın resimlerini koyup, sizlere sevgilerimi sunuyorum :) 

Dipnot: Eğer bu rimel gelirse veya aldırtma şansınız olursa şans vermenizi isterim.














Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook