Hourglass Mineralli Yüz Bazı

Hourglass Veil Mineral Primer- Hourglass Mineralli Yüz Bazı

00:11

Herkese Merhaba,
Bugün sizlere yaklaşık 1 ayı geçkin kullanmakta olduğum ve favorim olan Hourglass Primer'ını tanıtacağım.


Hourglass markasını Sevgili Görkem Karman'ın sayesinde keşfettim.Bu primer aslında aldığım setin içinden çıktı.Tek tek ürünlerini tanıtacağım hiç merak etmeyin :)


Bütün primer'lar genelde hep aynı şeyleri vaat ederler.Kusursuz cilt , kızarıkları gidermek , var olan ince çizgi kırışıkları doldurmak vs vs.Bir primer vaad ettiği herşeyi yapabilir mi? Hourglass yapmış ve üstelik spf 15 ve mineralli. İşim gereği hemen hemen çoğu primerleri denedim.Ama abartmıyorum inanın bu ürün harika.


Ürünümüzün tek sıkıntısı sanırım içerdiği spf 'den dolayı beyaz olması ve çok dikkatli yüze yedirebilinmesi.Yani yüze iyice yediremezseniz beyaz bir görüntü ortaya çıkabiliyor.


Ürünü fırçayla değilde el ile uygulandığında bu sorunun mevcut olmadığını düşünüyorum.


Ürün evet gerçekten çok güzel bendeki set içinde ufak boyu .Orjinal boyu 52 dolar yani 115 tl gibi bir rakam yapıyor.Buna değer mi derseniz verdiği kaliteye göre parasını bence hakediyor.


Her cilt tipine uygun olarak gösteriliyor ama en güzel sonuç kuru ve karma ciltlerde verdiğini gördüm.Yağlı ciltlerde biraz sıkıntı oluyor.

Video çekmeye başladığım zaman mutlaka bu ürünü kullanıp görmenizi sağlayacağım .

Ben çok sevdim bir daha alırmıyım Kesinlikle evet :)

Şu an kendisi 1 numaralı Primer'im

Sevgilerimle...








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook