alessandro pro white glitter

Sevgililer Günü Ojesi :)

11:51

Herkese Merhaba;
Sevgililer Günü hakkındaki düşüncelerimi biliyorsunuz :) Ama adet yerini bulsun diyerekten nacize oje süslememi sizinle paylaşıyorum.


Öncelikle tırnaklarıma çok sevdiğim Alessandro'nun Pro White Glitter'ini sürdüm.Ben Alessandro'nun bütün tırnakla ilgili ürünlerini çok seviyorum.Gerçekten başarılılar.

Daha sonra gerçekten Oje konusunda başarılı ama hakettiği ilgiyi görmeyen Beyu ojesinden bahsetmek istiyorum.

Beyu'nun ojeleri hem renk konusunda hem de sürüm konusunda süper.Fotoğrafta tam yansıtamadım ama Kırmızı ojesi (no: 115 ) o kadar güzel ki anlatamam.Eğer yanılmıyorsam Beyu Alman markası olması lazım makyaj ürünlerinde de gayet başarılı.

Daha sonra Claire's ten almış olduğum Nail art kalemiyle kendimce kalpler çizdim ( çizmeye çalıştım desek daha doğru olur ) :)


Ve en son Claire's in Sweety& Shine  Top Coat 'ını sürerek işlemimi bitirdim .


Ve ortaya çıkan sonuç :)



Amatörce de olsa ben çok sevdim :)

Kalbinizden sevgi hiç eksik olmaması dileğiyle...









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook