akne tedavisi

AKNICARE Akne Tedavisi

06:16

Herkese Merhaba,

Bugünkü konuğumuz Lotis Pharma'nın  Akne tedavisi için çıkardığı Aknicare ile karşınızdayım. Sevgili Blogger arkadaşım Gülsen'in 8 Mart'ta yaptığı etkinlikte  verilen bu deneme paketinden daha öncede bir arkadaşım verdiğim için uzun süreli deneme şansına sahip oldum.






Hemen hemen her yaşın sahip olduğu akne (sivilce) , özellikle ergen dönemindeyken gençlere kabus gibi gelir.
 Aknicare kendi sitesinde olayı o kadar güzel anlatmış ki bayıldım.Meğerse doğru bildiğimiz o kadar çok yanlışlar varmış ki.
Paketin içinden deneme boyları olarak Gentle  Cleansing Gel ( Yıkama Jeli ), Açık ve Koyu renk olmak 
üzere 2 adet renkli nemlendiricisi ve hem tedavi eden hemde bakım yapan  Krem numunesi çıkıyor.


Genelde stres veya pms dönemimde çıkan sivilceler için lokal ürünler kullanmayı seven biriyim.Ama en son kullandığım bir CC krem yüzünden yüzümün geniş bir kısmını malesef akne kapladı.Bu süreçte kullanmaya başladım ürünleri.

Temizleme jeli ve bakım kremini üst üste uyguladığım 
2-3 günün sonunda sivilcelerin yavaş yavaş kaybolduğunu gördüm.Yaklaşık ürünler bittiğinde de sivilcelerimin çoğunun geçmiş olduğunu gözlemledim.

Ve bu yüzden lokal uygulamalar için en kısa sürede Aknicare Lotion'u alıncaklar listeme ekledim bile.


Sevgilerimle...







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook