Aydınlatıcı

Revlon Bare It All (Aydınlatıcı )

06:14

Herkese Merhaba !

Bugünkü konuğumuz Revlon Bare It All..




Uzun zamandır bir aydınlatıcıya bu kadar aşık olduğumu hatırlamıyorum.Şu ana kadar Revlon'un aldığım hiç bir ürünü beni üzmedi.Ve gerçekten Türkiye'ye gelmesini istediğim bir marka.Hem ucuz  hemde kaliteli!


Bare It All içide pembe ağırlıklı ışıltıları olan kremsi yapıda bir aydınlatıcı.İster tek başına ,ister fondotönenize karıştırarak yada benim yaptığım gibi belli bölgelere aydınlık vermek için kullanabileceğiniz harika bir ürün.


İlk dağıtırken çok parlak gibi gözüküyor ve günlük kullanım için uygun olmadığını düşünüyorsunuz.



Uzun zamandır çok severek kullanıyorum.Aşağıdaki fotografta sadece cc krem ve aydınlatıcı bulunuyor.Ne kadar doğal değil mi ?



Sevgilerimle..

Not: Ürünün fiyatını hatırlayamadığım için internetten baktım ortalama 8-10 $ arasında satılıyor.







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook