#gulshendoganile8mart

#gulshendoganile8mart Etkinliği Part I

00:32

Herkese Merhaba;

8 Mart 2014'te Sevgili Gülsen 'in ev sahipliği yaptığı ve  çok ama çok emek verdiği harika bir organizasyondaydım.

( Bu kartları Sevgili Nihan hazırlamış masamıza harika bir hava kattı )

Mekanımız Bahçelievler'de 7On Heaven Bistro idi.


Mekan bizleri açık büfe, harika kahvaltılarıyla ağırladılar.


Hem İstanbul hemde Ankara'dan toplam 25 blogger bir aradaydık.

Masamızda bizi harika sürprizler bekliyordu.Üstelik Sevgili Gülsen bütün bloggerlara  yaka kartı yaptırmıştı.Ne kadar ince bir düşünce !

Masamızda Sevgili Sibel hanımın  Kadınlar günümüzü kutlayan kalp şeklindeki harika ,leziz kurabiyesi,Çiçek Satış sponsorluğunda  günün anlam ve önemine yakışan  bir karanfili, Dream&Cream sponsorluğunda  minik maviş içinde mini kurabiye bulunan kavanozu ve Minik Fabrika sponsorluğunda büstiyer şeklinde güzel kokan sabunu ve minik kolonyası vardı.
Sevgili Very Cupcake Ankara etkinlikte bizleri yalnız bırakmamıştı. Cupcake delisi olduğumu bilmeyen kalmadı sanırım ? Sanırım en çok ben sevinmişimdir cupcake'i görünce :)


Benim oturduğum masa; hem sevdiklerim , hemde yeni tanıştığıma sevindiğim insanlarla doluydu.


Soldan başlıyarak (beyaz gömlekli :) Sevgili Sena düğün makyajı benden :) , benimm cimcimem ,meyve salatam Ezgi, ve Sevgili Makyaj Kelebeği, yeni tanıştığım ve çok şeker Betüş, henüz ameliyat şişliğinden kurtulamamış olan ben :) ve canımm İlknur cum vardı . Sanırım resimi çeken Sevgili Nisa cımda boş olan yerde oturuyordu.Gerçekten keyif aldığım bir masaydı !


Sevgili Kerem (Gülsenin biricik yakışıklı oğlu ) bizlere Gırla Fikir'in hazırladığı şans çubuklarını dağıttı.

Ben şanslı 22 numaraydım .Hediyelerim için ayrı bir post hazırlayacağım için şimdilik ne kazandığımı söylemiyorum :)

Sena .Ben.Nisa,Ezgi


Betüş,Ben İlknur,Sena ,Nisa ,Ezgi
(Sevgili Makyaj Kelebeğinden aldım resmi :)


Serap Tan,L'arc-en-ciel, Ben ve Kübra


Nihancık ve Ben

Sevgili Ebru ( gerçekten çok yoruldu burdan ayrıca bir kez daha teşekkür etmek istiyorum) 

Ben ve Bademle Buduk Elif
Toplu Resim 



İlknur'un Dünyası ve Ben


Ben, Cimcime Ezgim, ve yeni tanıştığım Kendinin Ruh Doktoru


Ve günün kahramanı Gülsen'le son kapanış resmi :)

Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir etkinlik oldu.Buradan tekrar tekrar herkese teşekkür etmek istiyorum.Gülsen emeklerine sağlık !
Aşağıda katılan bloggerların tüm listesini yayınlacağım.Ve neden etkinlik yazısını 2'ye böldüm derseniz sanırım aşağıdaki 2 resimde size durumu açıklayacaktır.Tam 66 firma bizlerle birlikteydi!



Katılan Blogger Listesi























Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook