#gulshendoganile8mart

#gulshendoganile8mart Etkinliği Part II

00:18


Herkese Merhaba;

Biliyorum  bu hafta bloğumu ihmal ettim ama artık sahalardayım :) Kaldığımız yerden devam ediyorum.Bundan önceki yazımda da belirttiğim gibi Sevgili Gülsen'in etkinliğinde bize tam tamına 66 sponsor ürünleriyle yanımızda oldu.İnanın o poşetleri eve götürürken bizleri ayrıca kameraya çekmeleri gerekirdi :) Bakalım neler neler hediye edilmiş bizlere :)



Sevgili Tanaçan Kozmetik bizlere China Glaze oje hediye etti ! Rengine bayıldım !


Teşekkürler Lotis Pharma ! Aknicare'i zaten kullanmaya başlamıştım bununla birlikte 2 paket olması daha iyi gözlemlememe yardımcı olucak !




Gerçekten güzel kokan duş jeli, krem ve parfüm için Ixora Parfüm'e çok teşekkürler!



Rapunzel 'e bu minik saç bakımı için teşekkürler !


Silk&Cashmere yazdığınız o harika  notunuzamı ,yoksa fuların renginemi diyecek kelimeler bulamadım! Gerçekten çok çok teşekkür ederim !


Porland gönlümü fethettin !  Dünya üzerinde gördüğünüz herşey kadının eseridir ! K.Atatürk ! Harikasınız! Çok teşekkürler !



Durance bizlere hem indirim hediye kartı hem de minik testerlar hediye etmiş Çok teşekkürler !


Teşekkürler Modies ! Yeşil rengi sevdiğimi nasılda bilmişsin !


Ben bunlara bayıldım ! Çok teşekkürler Desenli Keçeler


Elime aldığım günden beri aşk yaşıyorum ajandamla! İsmime özel ajanda için ne kadar teşekkür etsem az ! Ve inanın diğer ajandalardan çok ama çok farklı ve güzel  Harikasın Miya Design !


Vekem' e bu siyah şık elbise için çoook çok teşekkürlerimi sunuyorum!


Harika leziz peynir ürünleri için Muratbey'e , un ve pudingler için Söke Un 'a ,uyy uşaklarum Doğuş Çay grubuna çaylar , şekerler, cipsler için çoookk teşekkürler !



Bulgarian Rose ürünüyle ilk kez tanıştım.Ürünün sadece eczanelerde satılır olması benim için artı puan .Denemeye başladım bile !



Bebak'ta bizleri unutmamış teşekkürler :) Sahne makyajını çıkarmada bire bir ürün !


Alixe Avien makyaj ürünlerini yeni kullanmaya başladım.Ve ilk izlenimlerim fena olmadıkları yönünde Teşekkürler !


FreshnSoft  ürünlerini kullanmaya başladım bile ! Asetonu favorim arasına girdi çok teşekkürler!


Teşekkürler Nivea !



Lavera Alman ithalatı olan yeni organik makyaj ve bakım markası.Yeni markalar keşfetmeye bayılıyorum çok teşekkürler !


 Elite ve Catherine Arley ürünleri için Alfar 'a çok teşekkürler !! 


Çoğu Blogger arkadaşımın dostu Watson's çok teşekkürler !

Bu güzel gül şeklindeki mum için Mumyak'a çok teşekkürler !

Tamüstümegöre.com 'a çok teşekkürler !


Kozmoya 'ya bu osmo için teşekkürler !


Neutrogena'ya çok teşekkürler merak ettiğim bir seriydi !


Eczacıbaşı Schwarzkopf ' a çok teşekkürler !


Apolena 'yı çoğu blogger arkadaşımda görüyordum.Makyaj çantasına bayıldım !Çok teşekkürler !


Axesayra'ya bu şık bileklik için çok teşekkürler ! Takı hastası olan biri için sitenin müdavimi olmaya hazırım :)


Teşekkürler  Egd Tekstil ! Sonuç gayet başarılı !


Teşekkürler Kadın dostu Kotex !


Saçbakım.com 'un hediye ettiği HC Care 'i kullanmaya başladım bile tarafsız yorumlarım yakında blog'ta olucak ! Çok teşekkürler !


Dekosor.com'dan çoook güzel bir nevresim takımı kazandım beeen :) Çok teşekkürler !

ModaSor'un giyim ve moda alanında sunduğu faydayı ev dekorasyon alanında sunan DekoSor.com, Türkiye'nin en popüler ev dekorasyon mağazalarını tek noktada topluyor. Evmanya, Koçtaş, Evim.net gibi pek çok mağazayı DekoSor.com'da tek noktada bulabilir ve arama seçeneği ile aradığınız kanepeye tek tıkla ulaşabilirsiniz.



Teşekkürler Cook !


Neva Kozmetik çok teşekkür ederim !


Nobren Parfüm'ü etkinlik sayesinde tanıdım çok teşekkürler !


Nasovak o gün bizlere tek tek ürünleri  tanıttı . Çok ama çok teşekkür ederiz !


Cyrene tam göz makyajı temizleyicisim bittiği anda çıktın karşıma ! Kesinlikle çok başarılı çok sevdim !


Otacı  ürünlerini zaten severek kullanmıştım öncesinde.Tekrar karşılaşmak çok güzel teşekkürler !

Duru Bulgur zaten severek kullandığım bir markaydı ama o kitaba bayıldım ! Hele o Dr Oetker'in yeni çıkardığı ürünlere ne demeli ? Harikasınız ! Berrak Turşuları'nın turşuları gerçekten leziz hele o salatalık şeklindeki Flash Disk ayrı bir şirinlik !Doğadan 'da bizlere hem kupa hemde o güzel bitki çaylarından vermiş ! Çok teşekkürler!


   Baby Corner o gün bizlerleydi ! Diğer blogger arkadaşlarımda ayrıntıları görebilirsiniz



Bir çikolata sever olarak Lindt 'i gördüğüm an gözlerim açıldı ! Üstündeki not ise apayrı bir olay ! Gerçekten çok teşekkürler !


Ve yeni keşfettiğim Şölen gıdanın MilanGo 'suna bayıldım ! Gerçekten kaliteliymiş !


Altunbilekler gerçekten zarif notunuza bayıldım ! Ayrıca bu verdiğiniz çekle bir öğrenci evi dolabını doldurdu ! Çok ama çok teşekkürler !


Çilek anne/anne adaylarına çok güzel şeyler verdi.Bizleride unutmayıp harika madlen çikolata ikram ettiler ! Çok teşekkürler !

Ve diğer yazımda da teşekkür ettiğim ;






ve  diğer blogger arkadaşlarıma çekilişle çıkan ;












Çok teşekkür ederim !































































































































Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook