caudalie

Caudalie Pamplemousse Rose El ve Tırnak Kremi

10:50

Herkese Merhaba;

Bugünkü konuğumuz Caudalie Pembe Greyfurt'lu El ve Tırnak Kremi.


Uzun süredir el ve tırnaklarımla fena halde başım dertte.Ama azmettim çözücem :) El kremleri arayışındayken karşıma çıkan Caudalie El ve Tırnak Kreminin tester'ını denerken yapısının yapış yapış olmamasından dolayı hemen bir tane edindim.



Ufak olması ( 30 ml ) hem çantaya atması açısından hem de deneyip kullanma açısından çok avantajlı buldum. Gerek nemlendirmesi gerekse kokusu benim çok hoşuma gitti.

Eğer içeriğinde ne olduğunu merak edenler var ise aşağıdaki fotoğrafa arka yüzündeki içerikler kısmını görebilirler.


Yakın zamanda diğer çeşitlerinden de denemek istiyorum. Caudalie'nin sevip , memnun kaldığınız ürünleri yorumlar kısmına yazarsanız beni çook mutlu edersiniz :)

Sevgilerimle...






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook